Página principal

Página Alumnos
Gemma González

Hola soy Gemma!!!!!!!!
pienso que este proyecto puede ser una muy buena experiencia para todos nosotros. Pero ahora os hablaré un poco de mí:

Estimo l'art, la natura, el cinema, el teatre i la poesia. La matèries que més m'agraden són la Història de l'Art, la filosofia i el Disseny. També m'agrada la música heavy, rock, clàssica, punk, o el blues... i sempre vaig a concerts amb els amics. No m'agraden les discoteques. Jo canot i toco el piano.

no sé què vull ser en el futur. em penso que faré alguna cosa relacionada amb el teatre o l'antropologia. Però no estic gaire preocupada per tot això perquè penso que s'ha de viure el present.

Sóc romàntica, simpàtica i alegre i molt optimista. quan haig de dir les coses sóc força directe i mai em sento incòmode. Sempre miro de valorar i reflexionar les coses que m'afecten.

Allò que em preocupa é la mort, perquè l'any passat vaig estar molt malalta i vaig aprendre a valorar la vida, les coses senzilles i la gent que m'envolta, i al mateix temps vaig aprendre a valorar la mort.

tot i així sóc optimista i tinc un caràcter bastant fort..

Visc en un pis petit amb els meus pares, el meu germà i el meu conill Xurrispes que és molt divertit i bastant gros.

La meva millor amiga és l'Ari, és una persona molt maca i simpàtica. Me l'estimo molt i ella també m'estima perquè des de que érem molt petites hem estat amigues i també ho són les nostres respectives mares.