Projecte

Com ho farem?

A través del treball intens de l'adquisició d'hàbits, actituds i normes de comportament que facilitin l'establiment de rutines. Aquest any trobarem activitats anuals el Joc Simbòlic (P2), el Joc Heurístic (P1), les Safates d'Experimentació, Activitats Psicomotrius, Teatre de Titelles, Ombres Xineses, Conta-Contes, Biblioteca, Bon Dia i Bona Tarda, ... Però també activitats més esporàdiques i semestrals com ara el Jardinet, la Tortuga de l'escola, la Capsa dels Records, la visita al Teatre Jardí de Figueres (Representació teatral "els tres porquets"), la Nina Viatgera, el Racó de les professions, el Racó de les famílies, la Castanyada, el Nadal, el Carnestoltes, el Sant Jordi, la Fada Primavera, Sant Joan...

Quines novetats inclourem aquest nou curs?

• La nina viatgera; la nostra amiga Martina torna a visitar-nos.

• La Capsa dels Records, especialment interessant pels alumnes del curs 2007/2008.

• La Tortuga de l'escola, la nostra amiga Tuba.

• El Jardinet.

• El protagonista de la setmana! Aprofitem els aniversaris per donar tota la importància que es mereixen els nostres nens i nenes.

- La Castanyada. Aquest dia pujarem al CEIP a menjar castanyes, us proposem disfressar els vostres fills/es de castanyera.

- El Nadal. Aquestes festes tan significatives es celebraran a l’escola. Pares i mares podreu venir a l’escola per veure cantar els vostres fills/es les nadales més populars. També cagarem el tió com cada any i anirem a fer els fanalets de Nadal al taller de fanalets que tindrà lloc al poble. Els reis ens deixaran un regalet aquest any i és que torna la Martina, la nina viatgera més estimada del petits.

. El Carnestoltes. Ens disfressarem i viurem el carnestoltes més emocionant. També ens visitarà la Vella Quaresma i per descomptat farem la rua amb el Ceip Sant Jaume.

- Sant Jordi. El titellaire de Sant Jordi es tornarà a posar en marxa (encara hem de determinar si fer-ho a les rambles com el curs passat o a l’escola).

- El Teatre. Aquest any anirem al Teatre Jardí de Figueres per veure els Tres Porquets.

- El Racó de les Famílies. Ja us anirem avisant de les fotos necessàries i de l’evolució d’un arbre genealògic carregat d’emocions.

- El Racó de les professions. Visitarem les professions més importants i senyalades del poble.

- La visita a P3. Intentarem acordar una visita al mes de juny a la classe de P3 del CEIP, per tal que els alumnes de P2 del nostre centre comencin a conèixer l’espai on impartiran el següent curs.