Teatre en anglès al teatre d'Hostalric

El dia 26 de gener, els alumnes de 3r i 4t vam anar a veure l'obra de teatre en anglès, britànic, per cert, Not just flamenco. Els integrants de l'excursió vam seguir l'horari normal de classes les dues primeres hores, és a dir, fins a dos quarts d'onze. Passats deu minuts de la mitja hora de lleure els estudiants ens vam dirigir a peu cap al teatre municipal d'Hostalric. Allà vam romandre fins que l'obra va començar a dos quarts de dotze. L'actuació tractava sobre el viatge d'una jove anglesa cap a Catalunya, dins l'avió coneixerà un estudiant català amb qui mantindrà relació durant tota l'obra. Un cop al país és trobarà amb problemes lingüístics i amb un de més important: sense voler, ella i l'estudiant s'han canviat les maletes, la qual cosa produirà el retrobament dels dos personatges. A més, l'estudiant anglesa descobrirà que no tots els territoris espanyols es limiten al tòpic dels toros i el flamenc. Acabada l'obra, l'equip d'actors (format per un noi i dues noies, tots tres d'origen britànic, com ja podíeu imaginar) ens van donar l'oportunitat de formular preguntes sobre la seva feina o qualsevol tema. Finalitzada aquesta "ronda" les crítiques que van rebre van ser variades: algunes persones deien que els havia agradat en tots els aspectes, als alumnes amb més dificultats per l'anglès no els havia agradat i finalment una crítica que vam compartir gairebé tots els assistents és la manca d'ambientació a l'escenari. Tot i així la petita sortida va ser considerada un èxit. A la una en punt els adolescents ja ens trobàvem un altre cop al centre per fer l'última hora de classe.

tornar enrere