CLUB TENNIS BISBAL

BENVINGUTS A LA PLANA MÉS ESPORTISTA

La fundació d'una entitat, és la mostra més evident de l'important arrelament de l'esport a la nostra societat i alhora comporta associat un treball constant, eficaç i il·lusionat d'un grup de gent, amb un esperit comú: el seu esperit esportiu. Aquest any el Club de Tennis la Bisbal compleix el seus 13 anys amb molta il·lusió de poder continuar oferint les seves instal·lacions a tots els socis i amics.

El nostre club de tennis ha intentat donar alternatives a la pràctica d'aquest esport, per això al llarg del temps hem intentat anar millorant i ampliant les nostres instal·lacions. Al Club es pot practicar: tennis, gimnàstica de manteniment, natació a l'estiu i a l'hivern, paddel (l'instal·lació més nova del club), futbito, frontó i jocs recreatius.

En aquesta plana podreu trobar tot el que us interessi sobre el Club de Tennis de la Bisbal. Ens ha semblat oportú ensenyar i fer gaudir a tothom de les nostres modestes instal·lacions

ACTIVITATS IMPORTANTS DINS EL CLUB

Competició de tennis:

• El club participa amb els seus equips femenins, masculins i mixtes a nivell principal i regional, en diferents categories. El nivell del primer equip ha disminuït degut a que ha fitxat per un club més important, fet que ens omple de satisfacció i orgull.

Escola de natació:

• Tant a l'hivern a la piscina climatitzada com a l'estiu a l'aire lliure, hi ha cursets destinats a totes les edats (fins i tot nadons).

Casal d'estiu:

• Aquest casal es realitza cada estiu, amb una gran acceptació per part dels fills dels socis i no-socis. Aquest estiu hem tingut uns 120 nens , sota la supervisió dels experts monitors. Els nens reben classes de tennis, natació i altres activitats de lleure.

Escola de tennis:

• Va tenir el seu inici l'any 1986. Hem aconseguit l'interés de molts nens i gran quantitat d'èxits aconseguits pels nostres alumnes en àmbit regional, nacional i estatal.

Campionat social

• Aquest any s'organitzarà el XI Campionat Social, com sempre durant els mesos d'abril i maig. L'any passat hi van participar 168 socis. Cada any es conclou amb el lliurament de premis al Sopar Social.

Ranking del club:

• És l'activitat pionera del club, consta de nombrosa participació, tot i que n'ha disminuït el nombre de participants.

Penya Matinera:

• Aquesta penya reuneix una sèrie de socis cada diumenge a primera hora del matí. Va augmentant el seu nombre d'integrants. Fins i tot, s'ha estès als dissabtes a la tarda.

INDEX LA MEVA PÀGINA