nom

Sóc aquest
Perņ no sempre he estat així

foto

Les aparences enganyen, tot i que us puc semblar un noi normal i corrent que fa uns quans mesos que no ha anat a la barberia, no és així, en realitat sóc un noi normal que fa temps que no ha anat a la barberia.

Sóc aquest, però quedo millor si em veus pel carrer

Les meves aficions

Tinc 16 anys em dic Gerard i visc a la Bisbal.

Què et passa, que no saps on és la Bisbal? Doncs clica aquí.

Us puc dir que m'agrada el futbol i la informàtica. Però el més curiós és que no sóc cap estrella en cap de les dues coses, però m'ho passo bé practicant-les.
M'agrada molt mirar la televisió, anar al cinema i escoltar música. No sóc un malalt de tele, però ho he estat fins que l'exés de feina escolar ha pogut amb mí.

Sempre que em pregunten què m'agrada fer, dic anar al cinema, però el cert és que hi vaig poc pel que m'agrada.

Aquest any estic fent un curs d'informàtica i no sé si és competent o no però de moment estic aprenent a fer pàgines Web amb l'autèntic llenguatge HTML i m'està agradant molt.

Si tens alguna cosa a dir-me estaré encantat de trobar correu a la bústia.

[Plana Principal] [Altres Paginers]