Carta dels alumnes de l'IESI la Bisbal a l'Alcalde d'aquesta ciutat:

Senyor alcalde:

Li escrivim aquesta carta en nom dels alumnes de la Bisbal, tant els grans com els més petits. Li reclamem una biblioteca més gran i amb més fons de llibres.

Potser li semblarà estrany, ja que fa poc que van fer la biblioteca nova, però és molt petita i quan vas a demanar algun llibre diuen que no el tenen.

Li hauria de fer vergonya que moltes vegades hàgim d'anar a la biblioteca de Girona a consultar llibres essent com és la Bisbal capital de comarca. Pensem que podria tenir una biblioteca més gran a fi que tots els pobles del voltant que no en tinguin pugessin venir a consultar llibres.

Per això li demanem que ampliï la biblioteca amb més llibres per consultar a fi que els estudiants de la Bisbal i els voltants tinguem més facilitats a l'hora de fer treballs i deures d'escola i que anar a la biblioteca sigui un vertader plaer.

La Bisbal, 23 d'octubre de 1998

L'alumnat de l'IESI la bisbal

Nota dels alumnes: Hem recollint més de 600 signatures que hem entregat a l'alcalde, juntament amb l'original d'aquesta carta, el dimecres 4 de novembre a les 8 del vespre a la sala de plens de l'Ajuntament de la Bisbal.