SANT JORDI

El dia 23 d'abril de 2009 vam celebrar la diada Nacional de Catalunya. Sant Jordi s'ha convertit popularment en un dia festiu per a tothom. Per això, cada 23 d'abril , l'escola ho celebra durant tot el dia, una jornada on els llibres i les roses adquireixen un valor imprescindible en el sí de la seva celebració.

Al matí vam anar a veure les parades de llibres i roses que es trobaven al passeig de davant l'Ajuntament. Posteriorment vam poder disfrutar de l'esmorzar a la platja aprofitant el bon dia que feia.

A la tarda, vam celebrar els Jocs Florals de l'edició d'enguany amb un concurs de dibuixos per a primer i segon de Primària i un de prosa i poesia pels alumnes de segon i tercer cicle. els premis, com no van, com no, llibres adaptats als infants.

Aquí podeu veure tots els premis de dibuix que es van otorgar.

BubbleShare: Share photos - Play some Online Games.

VISCA LA LECTURA