ACTIVITATS D'ESCOLA
SETMANA CULTURAL
A cada curs fem una setmana cultural treballant transversalment un tema escollit pels alumnes. La setmana comença amb una obra de teatre realitzada per alguns mestres que serveix d'introducció. Durant la setmana es realitzen diferents activitats relacionades: tallers, treballs, exposicions, entrevistes,... Al final de la setmana els pares i mares poden venir a veure els resultats del treball fet durant la setmana.

PESSEBRE VIVENT / DANSES DE LA CASTANYADA / CANTADA DE NADALES
Cada curs fem una activitat diferent oberta als pares. Són unes activitats que es van fent cada tres anys. Els nens i nenes i tots els mestres preparem molt intensament les diferents activitats perquè el resultat sigui molt satisfactori.
MARATÓ DE CONTES
Durant una setmana al voltants de Sant Jordi els pares, mares, tiets, avis, ... ens vénen a explicar contes. Ambientem diferents espais perquè l'escola sigui més agradable i atenta. Ens agrada molt que vinguin a explicar-nos contes.