RETALLS D'ESCOLA
INICI ALS BARRACONS
El setembre del curs 06-07 vam començar als barracons de la nova escola. A l'inici del curs érem 2 classes de P3, 1 classe de P4 i una de P5, amb un total de 67 alumnes. Els inicis van ser molt durs, però amb esforç i el recolzament de tots els pares i mares, i l'ajuntament vam poder tirar endavant amb un mínim de condicions.
COMENCEN LES OBRES

A l'abril del 2007 van arribar els primers camions per començar a preparar el terreny per a la construcció de l'escola.Tots junts vam anar a veure com s'iniciaven les obres.

Mica en mica, l'escola va agafant forma.

En els fonaments de l'escola hi vam posar una capseta amb tots els nostres desitjos. Cada alumne/a va escriure un desig de com voldria que fos la nostra escola.
EL NOM DE LA NOSTRA ESCOLA

Després d'una votació popular a nivell de poble, el nom escollit per la majoria va ser:
CEIP LES FALGUERES.

Els nens i nenes, amb l'ajuda dels pares i mares van preparar un mural representatiu del nom de l'escola que es troba col.locat a l'entrada. En aquest mural hi ha una peça representativa de cada nen i nena, professorat, monitora i personal del centre, en el moment de la inauguració.

INAUGURACIÓ DE L'ESCOLA

El 20 de juny de 2008 es va fer la inauguració amb la presència del senyor Andreu Otero i l'alcalde de Celrà, Francesc Camps.

Signant l'acte de lliurament de l'escola