El CEIP CARME GUASH i DARNÉ és una escola d'Educació Infantil i Primària de nova creació a la ciutat de Figueres. Consta de dues línies; té dues aules de P3 ,dues aules de P4 i dues aules de P5. Actualment tota la comunitat educativa que formem el centre som: 112 alumnes, 9 mestres, 1 psicopedagoga de l'Equip d'Assessorament Pedagògic, 1 treballadora social de l'Equip d'Assessorament Pedagògic, 1 administrativa, 1 auxiliar d'Educació Especial, 1 conserge, 3 monitores de menjador, 2 treballadores de neteja i una Associació de mares i pares d'alumnes, juntament amb totes les famílies que forme part de l'escola.

Ah! També tenim mascotes a les nostres aules i que son de l'escola!

La nostra tasca es concreta amb els següents trets d'identitat:

- Sensibilitzar pel respecte al medi ambient.

- Despertar l'interès d'aprendre en els infants

- Una escola oberta, flexible i integradora. Promoure la participació de tota la comunitat educativa

- Potenciar una educació global.

- Promoure l'ús del Català com a llengua vehicular i d'aprenentatge i la cultura Catalana.

- Crear vincles basats en el respecte mutu.

CEIP CARME GUASCH I DARNÉ

Telèfon i Fax: 972 512 422 mail: b7008808@xtec.net