TASCA:

 

 

 

 

 

 

US HEU D'ORGANITZAR:

Us haureu d'agrupar de dos en dos per treballar. S'avaluarà el resultat comú. Cada parella serà l'encarregada d'investigar un apartat concret sobre l'ecosistema de la basseta. Quan en tingueu la informació l'exposareu a la resta de companys.

 

RECOPILAR I ANALITZAR INFORMACIÓ:

Haureu de buscar informació sobre el concepte d'ecosistema, buscar-ne alguns exemples d'altres ecosistemes d'arreu del món. Tot seguit haureu de relacionar aquest nou concepte amb la basseta del pati, tot fent-ne una descripció.

OBSERVAR:

Ja porteu dos anys observant la basseta i és hora de donar forma a tota la informació que tenim a nivell de fotos, vídeos...Aquest curs continuarem amb l'observació de: -Els ocells que venen a la basseta,mitjançant els binoculars i el vídeo instal.lat a la classe.Respecte a tots el material que tenim dels ocells n'haurem de fer un recull i búsqueda d'informació.

DISSENYAR ESQUEMES VISUALS:

La basseta està "en equilibri" això significa que tots els elements que la formen són necessaris per al bon funcionament de la mateixa.Les plantes, les larves de mosquit, els peixos i els ocells són necessaris per matenir viva la basseta. Haureu de fer un mural d'aquest equilibri que hi ha a la basseta, en concret de la xarxa alimentària que s'hi observa. A més a més d'una recopil.lació en Power-Point o similar per exposar les característiques de les aus observades. Saber com és diuen, què acostumen a menjar...

 

DESVETLLEM ELS INTERROGANTS:

Després de fer tot aquest treball, les preguntes que se us feien al principi us seran resoltes i haureu après moltes coses sobre el vostre ecosistema preferit!