En què consisteix ?

És un treball de fotografia en format de CALENDARIS.

Hi ha diversos models de calendaris.
Uns recullen dibuixos dels nens a l’entorn d’una dita popular triada per cada mes i recullen, també, les fotografies dels nens que celebren el seu aniversari dins del dia corresponent.
En altres casos els calendaris recullen fotografies del poble, de l’Escola i del paisatge afegint també les fotografies dels nens a les dates en que celebren l’aniversari.

Justificació del treball.
El treball amb imatges forma part del tarannà de l’Escola.
El treball dels calendaris el vam iniciar a principi de curs amb  diverses finalitats:
- Que fos  un treball de plàstica que tingués una entitat important en el temps i que culminés les     dates de Nadal en un treball consistent que els nens es poguessin endur a casa.
-  Que fos un treball que servís per compartir les dates dels aniversaris que els nens celebren a l’Escola.
-  Que fos un treball que permetés una difusió de la nostra feina i de l’Escola.
-  Que recollís imatges del poble per bé que cap calendari editat ho farà per la poca  quantitat de clients potencials.
-  Que fos un treball que ens permetés fer un recull de diners per participar en la marató de TV3  treballant així la solidaritat de tots plegats.
Metodologia de treball:
El treball  es va anar creant a partir de dos models de plantilles de Word on cada nen posava el seu dibuix escanejat o la foto de l’Escola o del poble.
Utilitat del treball:
El treball va culminar amb una gran acceptació i la idea és poder-ho repetir en d’altres ocasions de forma similar.
AUTORS DEL TREBALL
Alumnes de tots els cicle de l’Escola: de P3 fins a 6è  del CEIP d’Alfés.
El treball més important ha estat dels nens més grans  de 3er fina a 6è.
COORDINACIÓ DEL TREBALL
Montse Villagrasa Masot