Curs 2017-18 Premi als alumnes pel treball "TEMPUS"
Curs 2012-13 Premi Baldiri a la ZER l'ERAL
Curs 2011-12 Premi als alumnes pel treball de l' Hortet d'Alfés

Curs 2009-10 Premi treball d'alumnes sobre "LA BASSETA DEL PATI"
Curs 2005-06. Premi als alumnes pel treball sobre els anuncis.
Què bonics són els anuncis..!

Curs 2004-05
Premi pel treball "Tintín i el misteri de la campana", un treball multimèdia on els nens acompanyen en Tintín en una aventura més feta per nosaltres. El còmic combina fotografies dels nens, del paisatge, figures del còmic de Tintín i vinyetes confegint un nou llibre d'aventures. El treball recorda el 75 aniversari del còmic.

Curs 2002-03
Ens van atorgar el premi pel treball "Viatge al país dels contes" un treball multimèdia consistent en la personalització d'un seguit de contes tradicionals amb les fotografies dels alumnes de la classe de primària.

Curs 1999-00
Els alumnes van guanyar el premi amb el treball "Poemes de Sant Jordi" un recull de poemes escrits i il.lustrats per ells. Acompanyant el treball varem fer una presentació en Power P. on es podia sentir i veure els alumnes recitant els seus poemes.

Curs 1998-99
Premi atorgat pel treball "El temps" fet a la classe de petits i que recull un seguit d'exercicis de plàstica a l'entorn de poemes que parlen del temps. Acompanyant el treball plàstic vam presentar un CD Rom amb una presentació PPoint on els nens reciten els poemes.

Curs 2000 - 01
Premi Baldiri individual per Treballs de professorat a Pep Borràs pel treball "Bits de Colors" . El treball recull el procés de confecció dels treballs d'Imatge digital fets a l'escola d'Alfés els darrers cursos. El premi es va donar al Palau de la Generalitat, el mes de juny de 2001. Entreguen el diploma Joan Triadú i Marcè Carulla.