Activitats 3er. trimestre
Curs 2002-2003

SANT JORDI

La diada de Sant Jordi vam realitzar diverses activitats.Pel matí vam estar llegint redaccions, poemes i contes que havien realitzat els alumnes durant el curs. Asseguts en rotllana cada alumne va llegir dues produccions pròpies i després van llegir poemes i contes que la mestra va seleccionar. També vam participar en la creació d'un un conte virtual a la web d'educàlia (la màgia de les paraules).Els més petits van escoltar la llegenda de Sant Jordi explicada pels alumnes més grans i després van pintar un dibuixos.A la tarda vam realitzar un taller de plàstica: vam fer unes roses amb plastilina, pal de fusta i després envernissades, també vam fer alguna rosa de paper. Van dibuixar i pintar temes relacionats amb la festa amb diversos materials (retoladors, pintures, ceres...)

Trobada anual de la ZER: Ribera de Cardòs

Les escoles de la ZER: Ribera de Cardòs, Esterri d'Aneu, Llavorsí, Tírvia i Alins ens hem trobat a l'escola de Ribera.

Arribada a les 10,45h..Balls d'arreu del món amb grup d'animació musical.Formació de grups per les activitats de la tarda.

Dinar

1er. Torn: gimcana pel poble de Ribera

2on.torn: taller de rotulació de bosses de cotó (record de la trobada)

Sortida a Lleida: Centre de Recupeació de Vallcalent i Indiana Bill

Abans de la sortida vam treballar el dossier que ens va donar el centre

Sortida de l'escola a les 8,45, ens reunim a l'escola de Llavorsí i després passem a recollir els alumnes de l'escola de Rialb.

Arribada al centre de Recuperació de fauna a prop de les 12h.

:- Aula on ens passen un vídeo de presentació del centre.

- Visita als animals irrecuperables

.- Visita aus recuperables.

- Vídeo de TV-3

- Visita ossos.

- Dinar.

- Indiana Bill: joc d'una hora al parc recreatiu.

Vam acabar el dossier a l'endemà de la visita.

Centre de natura de les Planes de Son

Els alumnes d'educacio infantil i cicle inicial van fer una excusió a aquest centre prop d'Esterri d'Aneu.

Van observar la natura: alguns animals dels boscos: guineu i també van estar al planetarium on van observar el cel ne nit.

Festa fi de curs

Hem organitzat activitats lúdico-recreatives per l'últim dia d'escola.

- Taller de postals: a cada nen/a li tocava per sorteig un company de classe a qui es regala una postal utilitzant diferents materials: cartolines, papers de colors, pega, tisores, etc.. A la postal s'escriuen uns versos per desitjar-los bon estiu. -Jocs

-Gimcana

- Jocs d'aigua.