L’equip de mestres de l‘escola, ha elaborat un llistat de valors on pretenen reflectir els objectius que ens hem proposat com a centre educatiu i que seran la fita del nostre treball com a educadors.

• Educar en el respecte a un mateix i als altres, en un context de tolerància i entenent la diversitat cultural com un bé enriquidor per tothom.
  • Promoure el respecte i la cura pel Medi Ambient, entenent aquest medi com allò més proper a l’alumne: l’escola, el poble i fent-lo extensible a contextos més allunyats, però no per això menys respectats i valorats - sortides fora de la nostra Comunitat -.
  • Educar en el coneixement i respecte de la nostra pròpia llengua i cultura. Fent que aquest respecte i coneixement sigui extensiu a la multiplicitat lingüística i cultural d’arreu.
  • Fomentar la col·laboració entre els alumnes, fent créixer la idea que participar en la vida col·lectiva és positiu per tothom. Promoure alhora relacions de companyonia i solidaritat entre els diversos membres de la comunitat educativa.
  • Aconseguir fer de la tasca educativa en tots els àmbits un objectiu comú i de cooperació entre pares, mares, mestres, alumnes, i personal d’administració i serveis del centre.
  • Cultivar a l’escola un clima de pau i equilibri, on l’ànim de tots i totes sigui de tranquil·litat i no pas de temor, ni de crispació o d’ànsia.
  • Fer prendre consciència als nens i nenes del compromís que suposa l’afany de superació mitjançant la constància i l’esforç diari. Valorant alhora aquest esforç en les persones que ens envolten. Desenvolupant l’autonomia responsable.
  • Desenvolupar la creativitat dels alumnes, tant personal com col·lectiva i educar-los en una estètica coherent amb la línia de l’escola.
  • Educar en l’autoreflexió sobre qüestions inherents a la pròpia persona i a les seves conductes i comportaments. Tenint com a marc de referència una autoestima positiva.
  • Gaudir amb la idea que aprendre té sentit en si mateix, educant el sentit crític per valorar i interpretar tot el que ens envolta i alhora promoure la coherència i l’honestedat entre el pensament i l’acció.
  • Promoure el valor que en el fet d’aprendre és tant important la manera com es fa com el resultat final. Pretenem fer que tots els aprenentatges siguin significatius pels alumnes i pels mestres.
  • Entenem l’educació física, l’educació musical i l’educació en valors, com tres mitjans educatius importantíssims pel desenvolupament integral de l’alumne i alhora un element molt integrador dins la dinàmica escolar.