• Promoure i afavorir les experiències formatives d’ampliació i actualització permanent, així com de l’intercanvi d’estratègies metodològiques entre el professorat que reverteixen en l’enriquiment col·lectiu.

• Planificar les activitats docents de cada curs escolar en el Pla Anual de Centre.

• Fomentar la projecció externa de l’escola participant en programes d’Innovació Pedagògica.

• Facilitar l’intercanvi d’experiències amb d’altres entitats i/o estaments per a l’enriquiment mutu.

• Integrar a la vida educativa tots els elements que incideixen en la vida social del nen: mares i pares, A.M.P.A., Ajuntament, Associacions locals...

• Facilitar l’organització de les activitats extraescolars realitzades per l’A.M.P.A. i col·laborar en la preparació i organització de la Setmana Cultural.

• Estimular la participació de pares i mares en els òrgans de gestió escolar.