• Desenvolupar de manera integral la personalitat de l’alumnat.
  • Adquirir hàbits de relació social i d’estudi així com tècniques de treball.
  • Afavorir el desenvolupament màxim de les capacitats intel·lectuals i personals.
  • Desenvolupar les capacitats motrius, plàstiques i creatives.
  • Fomentar la participació activa en les activitats escolars i extraescolars.
  • Educar per al treball individual, en grup i col·lectiu.
  • Desenvolupar metodologies centrades en l’alumne, que afavoreixen l’aprenentatge autònom, fent que l’alumne sigui el protagonista del seu aprenentatge.
  • Educar amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació i els Audiovisuals.
  • Practicar una metodologia basada en l’aprenentatge significatiu.
  • Plantejar l’educació com una tasca col·lectiva i d’equip. La responsabilitat pedagògica i tutorial és compartida per tot l’equip docent.
  • Fer un seguiment de l’evolució de l’alumnat de manera individualitzada.
  • Prestar una atenció especial a la diversitat de capacitats, d’interessos i de ritmes d’aprenentatges de l’alumnat.
  • Avaluar el procés d’ensenyament - aprenentatge de manera continua global.
  • Establir una col·laboració constant amb les famílies per tal de contribuir a una millor consecució dels objectius educatius.
  • Proporcionar atenció psicopedagògica i orientació personal, acadèmica a tot l’alumnat.
  • Educar pel temps de lleure i les activitats complementàries culturals, esportives.