L’escola, d’acord amb la normativa vigent i la seva identitat defineix el sistema d’organització, gestió i funcionament escolar en el REGLAMENT DE RÈGIM INTERN que contempla els següents criteris generals:

L’Equip Directiu del Centre està format per la Directora, El Cap d’Estudis i la Secretària.

El Claustre de Professors i el Consell Escolar són els òrgans de participació i gestió de l’escola i és en aquestes entitats col·legiades on s’aproven les decisions de l’escola.

A més hi ha les reunions dels equips de cicle, de coordinadors de cicle i Equip Directiu, la Comissió d’Atenció a la Diversitat, tutors/es i professionals d’Educació Especial i Aula d’Acollida.

Els òrgans de coordinació són:

Els Equips docents de grup i els Tutors/es de grup.

Els Coordinadors de Cicle.

Els Coordinadors de T.I.C. i Audiovisuals.

La Coordinadora L.I.C. ( Lingüística, d’Interculturalitat i Cohesió Social)

La Coordinació d’Activitats i Serveis escolars: biblioteca, esports, festes, material, farmaciola....

Tots aquests càrrecs i estructura organitzativa pretenen situar el projecte de Centre en l’eix vertebrador de la gestió de l’escola. Promoure la participació de les persones que formen part de la comunitat educativa en la gestió del Centre, potenciant els canals de reflexió i col·laboració.

La participació dels pares, mares i responsables dels/les alumnes, com a principals protagonistes de l’educació dels seus fills i filles, es garanteix a través de la seva presència en tots els òrgans en que està legalment establerta, com a través de l’Associació de Pares Mares, tot divulgant entre els pares, mares i responsables informació sobre les activitats del Centre, canalitzant les inquietuds i iniciatives que poguessin fer arribar a l’Equip de Direcció, sensibilitzant-los sobre la importància del fet educatiu i, en definitiva millorar la comunicació i col·laboració entre el professorat, l’Alumnat i les seves famílies.