El Projecte Educatiu de Centre és el document aprovat pel Claustre de Professors i Consell Escolar de l’escola on es troben reflectits el context, les infraestructures, els trets d’identitat, la formulació d’objectius, l’expressió de l’estructura organitzativa i el tractament de les llengües de l'Escola Doctor Serés en el moment actual.

Aquest Projecte Educatiu estableix les línies d’actuació per a tots els membres de la nostra Comunitat Educativa I és, alhora, el compromís de la nostra escola amb la societat.

Els dos aspectes primordials que han guiat la concreció d’aquest Projecte Educatiu són, d’una banda, l’educació en valors, i de l’altra, la voluntat de millora de la qualitat de la nostra tasca docent.

El nostre centre té l’objectiu clar i ambiciós de formar persones, en el sentit més ampli, i de manera integral, respectuosos/es amb les persones, les normes i l’entorn, crítics i actius davant la intolerància i la discriminació, atents i participatius en les activitats que l’escola, l’entorn i la societat en general els ofereix.

Així mateix, el nostre centre es caracteritza per participar en projectes d’innovació, i per la formació permanent de les persones que hi treballen.

Aquest afany de millora de la nostra tasca docent ha contribuït de manera decisòria a transformar els recursos estructurals i materials. Tot això ha estat gràcies a les famílies, mares i pares que han recolzat i facilitat la nostra feina, a les institucions i a les associacions que ens han donat suport professional, personal i econòmic, i sobre tot a les professores i professors que han realitzat i realitzen la seva tasca amb il·lusió i diligència dia rere dia.