SANT JORDI

A l’escola celebrem cada any la diada de Sant Jordi i la preparem amb temps

Els més grans fem roses amb paper pinotxo i tots portem llibres que tenim a casa que ja hem llegit i estan en bon estat. Amb aquests llibres muntem la nostra pròpia fira de Sant Jordi en la que tots els nens i nenes de P3 fins a 6è poden adquirir un llibre a un preu simbòlic.

Amb els diners recollits fem un esmorzar amb coca i xocolata i preparem també la festa de la tarda. Una tarda de teatre, música i dansa.

Els alumnes de segon, amb molta il·lusió, ens han representat l'obra de Sant Jordi.

La resta dels alumnes, tornant a la línia del Sant Jordi dels últims anys, en aquest curs 2012 hem tornat a treballar les danses populars d'aquí i d'arreu del món.

Educació Infantil 3 anys _______________LA TORTUGA________________________________

Educació Infantil 4 anys _____________EL SABATER _________________________________

Educació Infantil 5 anys _______________LA POLCA________________________________

Cicle Inicial 1r ______________________VOLS BALLAR LA DANSA_______________________