CEIP Rufí Bedoya

L'edifici escolar d'aquest centre és al començament del poble, desde la carretera que ve d'El Poal.
És un edifici de dues plantes: a la planta baixa l'Escola i a la planta
superior l'habitatge del mestre habilitat com a aula multifuncional.
L'aula de la planta baixa té uns 45 metres quadrats, annex a la mateixa hi ha un petit vestíbul, un lavabo, un wàter i un altre compartiment per al material de ginmàstica.
A sota de les escales que pugen a la primera planta hi queda un petit espai per a guardar el material de neteja.
Al davant de l'edifici hi ha un gran espai tancat que és el que s'utilitza per l'esbarjo. La meitat del pati està pavimentat, i l'altra meitat està habilitada com a jardí amb un gronxador.
Adossat a l'edifici trobem un garatge que serveix per guardar materials i és on hi ha la caldera de la calefacció.
Dins del recinte escolar, al costat del garatge, trobem una petita caseta on es guarden els aparells que permeten que l'aigua de Bellvís, sortida de la depuradora, arribi a les cases d'Els Arcs.
Dins del Patrimoni Municipal, i ubicat a la sortida del poble, camí de Vallfogona, hi ha un local municipal que els nens utilitzen per a l'Educació Física i els esports extraescolars.

Carrer Major, núm. 17
25144 - Els Arcs