PLA CATALÀ DE L´ESPORT

Aquest curs escolar 2010/2011 es seguirà amb el programa d´activitats esportives.

Des del Consell Comarcal i el Consell Esportiu es presenten una sèrie de jornades esportives escolars.

Aquestes jornades estan incloses dins els programes de la Secretaria General de l´Esport. Com ja sabeu dins el Pla Català de l´Esport a  l´Escola hi ha el nostre centre.

L´objectiu de les jornades és fer arribar l´esport educatiu en edat escolar al màxim de nens i nenes de les Garrigues. Es busca augmentar el repertori motriu dels alumnes i, de forma coordinada amb el currículum d´educació física escolar, fer que tots els nens practiquin activitat física.

Es realitzaran 25 jornades de cap de setmana, dissabte o diumenge al matí i a la vegada es realitzaran dos trobades de tots els alumnes dels centres escolars de la comarca en horari escolar.

HORARI DE LES ACTIVITATS

CALENDARI DELS JOCS ESPORTIUS ESCOLARS (PLA CATALÀ DE L'ESPORT)