JORNADES CULTURALS 2011-12
El dies 23,24 i 26 d'abril a l'escola de Castellserà vam celebrar les Jornades Culturals.

El dia 23, al matí, vam esmorzar tots junts al pati i després vam iniciar els tallers. Hi havia el de cuina, en el que vam fer un pastís de Sant Jordi amb llaminadures, el de karaoke i el de jardineria, en el que vam plantar plantes al jardí de l'escola. A més a més els alumnes de Cicle Inicial van poder escoltar un conte explicat pels mossos d'esquadra.

Ja a la tarda, ens vam dividir tots per grups per a l'esperat Concurs Escolar. A cada grup hi havia un portaveu i un esportista, i tots havien de pensar un nom per al grup. Els i les mestres ens donaven una sèrie de preguntes de tots els nivells i colors, unes més fàcils que d'altres vaja, i les havíem de respondre molt ràpid. Però si el grup no sabia respondre alguna pregunta, llavors l'esportista li tocava fer una prova que si la feia bé recuperàvem el punt. Així que entre punts i punts hi va haver un grup guanyador, que va ser obsequiat amb una medalla.

L'endemà, dia 24, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior es van reunir amb els companys de Penelles i Bellmunt per treballar tots junts el projecte "Adoptem un monument". Aquest any toca treballar "La Panera" de Castellserà. Hi van anar i van fer tot un seguit d'activitat per conèixer la història d'aquest monument.

A la tarda, van anar cap a l'escola, per introduir-se al magnífic món de "Les històries de Labepra": es van maquillar la cara inspirant-se amb les imatges del llibre, també van fer un punt de llibre on apareixien els protagonistes i finalment vam rebre una visita molt esperada per tots i totes, la de l'escriptora Laura Bernis Prat. Havíem preparat amb molta il·lusió la visita, decorant la sala polivalent amb motius del seu llibre que tots els alumnes han llegit. Ella va explicar molt amablement com havia fet el llibre i va contestar algunes preguntes. Per acabar, va firmar els llibres.

Els de Educació Infantil i Cicle Inicial van anar a visitar l'Ajuntament i la Llar de Jubilats. A l'Ajuntament els va rebre els senyor Alcalde, que els va ensenyar les instal.lacions i els va explicar algunes de les funcions d'aquesa institució. També, molt pacientment, va respondre totes i cadascuna de les preguntes que li van fer els més petits.

A la Llar de Jubilats els va rebre una senyora, membre la Junta, que els va explicat tot el que fan els nostres avis quan hi van i els va convidar a beure llimonada.

FOTOS CUINA
FOTOS KARAOKE