L'ESTACIÓ METEOROLÒGICA

Després de les vacances de Nadal, i gràcies al Centre de Recursos de l'Urgell, vam tenir durant quinze dies una estació meteorològica a l'escola de Castellserà.

Tal i com veieu a la foto és bastant gran. El transmisor estava connectat a un ordinador de l'escola que no podíem tancar ni de nit ni de dia. Aquest ordinador anava agafant les dades dels diferents fenòmens atmosfèrics de la població.
Els alumnes de Cicle Superior vam fer un treball d'aprenentatge del què és una estació meteorològica i vam aprendre a llegir les dades que s'anaven obtenint.
Després, aquesta estació va anar a altres escoles: és itinerant. D'aquesta manera, els alumnes de la comarca poden gaudir d'un aprenentatge de primera mà dels fenòmens atmosfèrics.

Enllaç amb la pàgina que que recull les dades de l'estació