Us informem que ja disposem d'una nova Junta de l'Ampa presidida per la mare Carolina Vidal Guindos. També han nomenat com a representant de l'AMPA al Consell Escolar a la mare: Montserrat Balcells i Mas. Des de l'Escola volem felicitar a la nova junta de l'AMPA, i els encoratgem a col·laborar i treballar tots plegats per tal de millorar, entre tots, l'educació i les activitats que oferim als nostres alumnes. També us animem a afegir-vos a aquesta Junta recentment creada.

 L'associació Creu Roja Joventut de la comarca de l'Urgell ha endegat una campanya de recollida de joguines noves, no sexistes, no bèl·liques, cooperatives i sostenibles per tal de cobrir les necessitats de milers d'infants de Catalunya. Si hi voleu col·laborar, podeu portar la vostra joguina a la capsa que hem dipositat a l'entrada de l'Escola.

 L'Escola col·labora, un any més, en la Marató de TV3 dedicada aquest any a la regeneració i trasplantament d'òrgans i teixits. El proper divendres dia 16 de desembre a les 16 hores farem l'activitat del berenar solidari. Tothom podeu venir a l'escola a berenar al preu mínim d'1'50 €. Us hi esperem.

 El dia 22 de desembre farem jornada única de classes pel matí, l'horari serà de 9 a 13 hores. Per la tarda, no hi haurà classes. Les classes s'iniciaran, després de les vacances, el dilluns dia 9 de gener del 2012.

 Hem elaborat un nou model d'informes a Educació Infantil. Aquest nou model considerem que us serà més pràctic, útil i entenedor. Els informes de primària també seran més senzills i entenedors, tot i que hem mantingut el mateix model que el curs anterior.

 Les activitats previstes per finalitzar aquest primer trimestre seran:

- Dimecres dia 21 de Desembre: a les 15'15h. representació del Conte de Nadal al gimnàs de l'Escola amb la participació de tot l'alumnat del centre.
- Dijous dia 22 de desembre: De 9 a 10'30 hores tallers de Nadal als diferents cursos.
A partir de les 11 hores: Cagada de la soca i cantada de Nadales a la residència Geriàtrica de la Fuliola (alumnes d'Educació Infantil i Cicle Inicial).
Intercanvi de regals (amic invisible) i aperitiu (alumnes dels cicles Mitjà i Superior).

EL CLAUSTRE DE MESTRES DE L'ESCOLA US DESITJA UNES MOLT BONES FESTES I UN MILLOR ANY 2012.