INFORMACIONS DIVERSES

 Ha sortit publicada al DOGC número 5961 l'ORDRE ENS/217/2011 de 6 de setembre, per la qual es convoquen ajuts per a l'adquisició de llibres de text i material didàctic complementari i informàtic per a l'alumnat escolaritzat en centres educatius sostinguts amb fons públics durant el curs 2011/12.
Podeu passar per la secretaria de l'escola els dimarts i els dijous per tal de recollir i complimentar les sol.licituds. Cal aportar la següent documentació:

1.- Fotocòpia del NIF del sol.licitant i de tots els membres computables majors de 14 anys. Tots fotocopiats en el mateix full.
2.- Fotocòpia de la Tarja Sanitària de la persona sol.licitant.
3.- Document de l'Entitat Bancària amb les dades identificatives del compte en què es vol percebre la beca. Aquest compte ha d'estar, obligatòriament, a nom del sol.licitant.
4.- Si s'escau, documentació acreditativa de la pertinença del sol.licitant a una família nombrosa.
5.- Per acreditar els requisits econòmics no cal presentar documentació, atès que la informació la proporciona l'Administració Tributària. En el cas que no es faci Declaració de Renda, cal aportar una Declaració Jurada especificant la situació econòmica de renda de la unitat familiar.

Els impresos es poden presentar a l'escola fins el dia 20 de Setembre.

 Per tal d'intentar solucionar, en la mesura que sigui possible, el problema de l'alumnat que no porta els llibres de text per problemes econòmics familiars, hem pensat fer un BANC DE MATERIAL per poder deixar en préstec alguns llibres a les famílies més necessitades. Per tant, us demanem que si teniu llibres de text, xandalls o bates del curs anterior o altres cursos que estiguin en bon estat i no heu d'utilitzar per un altre germà, els porteu a l'escola per poder recollir aquest material i lliurar-lo, en préstec, a les famílies que ho necessitin. Gràcies.

 El dijous dia 15 DE SETEMBRE farem la reunió de pares/mares d'inici de curs. Serà a les 21 hores al gimnàs de l'escola. Us hi esperem.

 També us recordem que aquelles famílies que vulguin encomanar l'equipatge sencer d'Educació Física o bé alguna de les peces (samarreta curta, samarreta llarga, xandall o pantaló curt) cal que aneu a la botiga ESPORTS MONTSEC de Balaguer situada a l'Avinguda Pere III 3 o bé telefonar al número 973447066 comentant el material i les talles que necessiteu i indicant que sou de l'escola Guillem Isarn. Cal fer la comanda el més aviat possible.