Vídeo de l'escola

L'ESCOLA

El Centre d'educació infantil i primària Guillem Isarn està situat a la carretera de Tàrrega a Balaguer, a les afores de la localitat de la Fuliola al límit del seu terme municipal, tocant ja al terme municipal de Boldú.
s tracta d'una escola de nova construcció, inaugurada el primer trimestre de l'any 1.995.
Disposa de planta baixa i primer pìs i de les següents dependències:

PLANTA BAIXA:

Sala polivalent utilitzada com a gimnàs amb els corresponents vestidors i dutxes .

Secretaria i direcció.
Sala de professor.
3 tutories
 Lavabos alumnes i lavabos professors.
 4 aules
2 tutories per educació infantil
3 aules d'educació infantil
Lavabos alumnes d'educació infantil
Menjador
Cuina.

En una part d'aquesta planta baixa hi ha la nova llar d'infants municipal ( l'Esquitx ) que s'inaugurà el curs 2002/03

PRIMERA PLANTA

3 tutories
2 aules
Aula de música

Aula de llengües estrangeres

Aula d' informàtica
 Aula de suport
 Aula de plàstica

EXTERIOR

Hi ha una rampa exterior que comunica la planta baixa amb la primera planta per permetre l'accès a la primera planta d'algun alumne amb minusvalies físiques.
El recinte escolar disposa també d'un pati dividit amb dues parts: una pista poliesportiva i una zona amb arbres i terra destinada als alumnes més petits.
Pels voltants de l'escola hi ha la zona esportiva de la localitat amb piscines i camp de futbol . Aquesta zona esportiva també pot ser utilitzada pels alumnes de l'escola.