També som protagonistes: les nostres aficions

Aquest curs, com cada any, els alumnes de cicle superior han fet el RACÓ DEL PROTAGONISTA.

Aquest racó ens permet descobrir coses dels nostres companys i companyes i de veritat, que sovint no coneixem prèviament. Sempre és una sorpresa.

NIKOLAY

Hola!

Em dic Nikolay i he fet el meu racó del protagonista i he pensat de fer-lo sobre una de les meves aficions: el col·leccionisme.

La història comença quan el meu avi que era mecànic de vaixells, viatjava per diferents països,  i  portava segells. La majoria són de l’URSS i també d’Hungria. Fa un any que en recullo.Vaig portar la meva col·lecció de segells que tinc, i  dos àlbums.

Vaig ensenyar les parts, l’equip, els tipus de segells, els segells valuosos, i també vaig ensenyar els bitllets i les monedes.

A mi m'agrada molt també la música (toco el piano) i moilt llegir  i pintar quadres. M'agrada ser un  artista!

DENIS

Hola !

Em dic Denis Sonea tinc 13 anys i he presentat el meu racó del protagonista.

A mi m’agrada anar a pescar. Vaig començar a pescar als 2 anys. Aquesta afició em ve des de que era petit. Un dia el meu tiet em va portar a un llac a pescar i llavors ell em va ensenyar a fer-ho. Des de llavors pesco.

A mi m’agrada aquest esport perquè és molt relaxant, però al mateix temps has de posar-hi atenció per  quan un peix pica.

Aquí a l’escola vaig portar uns instruments de pescar.

Vaig muntar-ho tot i també vaig ensenyar el menjar que utilitzo per pescar.

TONI

Hola,

Sóc el Toni i tinc  12 anys, des dels 4 o 5 anys que m’agrada la màgia i practico trucs. Tot va començar amb el típic joc de màgia  “màgia Borràs” i després amb llibres, etc.

Al meu racó del protagonista vaig explicar la història de la màgia i els tipus de màgia que hi ha. Després vaig fer sis trucs que tothom va quedar amb la boca oberta…

Espero que quan sigui gran sigui famós com el Mag Lari.

RAQUEL

Hola!

Em dic Raquel Pérez i tinc 11 anys, el meu racó del protagonista l’he fet sobre la cuina.

Tot va començar quan era petita a la botiga de la meva padrina “La cuina de la padrina Lourdes”jo l’ajudava, i un dia, em va dir si volia ajudar-la a  cuinar, llavors devia tenir uns 9 o 10 anys .

Als meus companys els hi vaig explicar els plats que s’havia fer.

Els hi vaig ensenyar uns llibres de cuina que vaig portar de casa meva.

WERNER

Hola!!!

Em dic Werner Nüesch i tinc 11 anys. Per fer el meu  racó del protagonista he portat la meva bateria. M’agrada molt tocar la bateria, actualment practico uns 30 minuts diaris. No  ho faig sol, ja que em ve un professor a casa, on hi tinc una zona preparada per no ensordir als veïns. Vaig ensenyar als meus companys, nous ritmes i sons. Quan em faci gran, m’agradaria tocar amb un grup “bonet”.

En fi, puc dir-vos que l’experiència va ser molt entretinguda i no em vaig posar gens nerviós.

JUAN ANTONIO

Hola a tots i a totes,

Sóc el Juan Antonio, aquest any m’ha tocat a mi fer el racó del protagonista i he decidit explicar un dels hobbies preferits que practico habitualment. Dir-vos que, em vaig aficionar a la caça perquè vaig veure que el meu pare  portava molta  cacera  a casa i em va agradar tocar els animals. Jo vaig començar anant amb el meu pare portant-li les perdius i els conills  a la motxilla . Als nou anys vaig començar a caçar i a tirar al plat. Cada cap de setmana anem a tirar a Monzón, Guissona, Barcelona, Tarragona , Lleida, etc.

Aquí a l’escola vaig portar-los-hi tot el material imprescindible per sortir a caçar: una gorra , ulleres, casc de tir al plat, armilla reflectant, armilla normal , cartutxos i la meva escopeta.

GUILLEM

Hola!

Em dic Guillem Agüera i tinc 11 anys. Aquest any m’ ha tocat fer el racó del protagonista i he pensat que podria fer-ho sobre el futbol.

El futbol m’agrada molt i per això el practico. Practico 1 hora i mitja els dimecres i els divendres i els dissabtes o diumenges jugo un partit de lliga.

Jugo a l’EFU fa uns 2 anys. Als de 5è i 6è els hi vaig ensenyar el meu equip, la bossa, les copes que vaig guanyar amb tornejos, etc.

Finalment, per acabar el meu racó, vam fer un partit molt emocionant.

Les senyoretes ens van animar.

Denis01.JPG
Denis02.JPG