Com ja hem comentat, els objectius d'aquest projecte són:

Proposar activitats que possibilitin i garanteixin l'atenció a la diversitat i la flexibilitat de cada aula.

Fomentar un tracte personalitzat en l'aprenentatge de la llengua catalana i adaptat a cada nivell maduratiu i de treball.
Fomentar el treball actiu de l'alumne que impliqui la participació
Fomentar la motivació dels alumnes amb l'aprenentatge de la llengua catalana d'una manera més lúdica i personal.
Adaptar les activitats i el ritme de treball a aquells alumnes que presenten alguna dificultat en el procés d'ensenyament-aprenentatge.
Adoptar una línia d'Escola igual per a tots els alumnes, mestres i cicles que permetin un treball conjunt per tal d'assolir els objectius generals establerts en aquest
Centre.d'aquest en el propi procés d'aprenentatge.
Fomentar l'autonomia i l'organització pròpia de cada alumne.

Adoptar una línia d'escola igual per a tots els alumnes, mestres i cicles que permetin un treball conjunt per tal d'assolir els objectius generals establerts en aquest Centre.