VALORACIÓ

La valoració que vàrem fer d'aquesta experiència en els diferents cicles on s'havia introduït al finalitzar el curs anterior va ser força positiva, els alumnes treballaven molt més motivats i seguien el seu ritme 'aprenentatge, a la vegada que es fomentava la seva autonomia i personalitat pròpia.

L'equip d'inspectors que va realitzar l'avaluació externa d'aquest centre fa uns cursos, valorava d'aquesta manera el treball per racons:

- "Cal valorar molt positivament el treball que realitzeu en la metodologia del treball per racons. Els alumnes estan motivats, treballen a gust i els professors realitzen un bon plantejament, ja que les propostes dels racons es van modificant segons les necessitats detectades. Continueu en aquesta línia de preparació i revisió del treball realitzat."

Aquesta valoració tan positiva és el que ens ha animat a continuar amb l'experiència altres àrees del currículum. També valorem molt positivament el fet que s'hagi adoptat una línia d'escola que fa que tots els cursos i cicles treballem els continguts de llengua catalana amb una mateixa metodologia i que en els darrers anys s'ha extès molt profitosament a les àrees de matemàtiques i llengua anglesa.

Creiem en allò que fem.