Projecte per Rwanda

Els alumnes de sisè vam voler ajudar  Rwanda, no ens ha estat fàcil, però és molt gratificant ajudar! Tots hem posat molta il·lusió en totes les activitats que hem fet ,com per exemple:

La primera activitat per Rwanda, va ser "EL berenar del Domund " que consisitia en què les mares preparessin un pastís, el portàvem al col·legi i cada nen/a per menjar un tros de pastís col·laborava pagant un euro, si volia podia repetir.
El segon projecte va ser "La castanyada, els al·lumnes de sisè torràvem les castanyes i després les veníem a 1 Euro cada paperina.
N'hi havia de torrades i sense torrar.

El tercer projecte consistia en "El mercat de Nadal" que vam preparar a la la plaça de l'ajuntament el dijous, dia de mercat municipal. Vam fer una parada per  vendre manualitats i llaminadures que havíem fet: dracs en miniatura, ametlles grapinyades, floretes per menjar, cogombres, postals...

Gràcies a la col·laboració de tots els nens, nenes, pares i mares i altres persones solidàries hem ajudat als nens/es de RWANDA amb:
- 10 uniformes escolars per a  nens i 10 per  a nenes.
- 5 cabres.
- I hem apadrinat una nena.

El nostre agraïment a tothom !