La Nostra Biblioteca Escolar

El propòsit fonamental de la Biblioteca Escolar és fomentar el gust per la lectura i una cultura de la informació que promocioni lectors motivats i independents. Aquest curs hem posat en funcionament el Bibliopati, on els alumnes poden anar a la Biblioteca a l'hora de pati, a llegir, a fer tasques escolars, ... i la veritat és que ha sigut un gran èxit. Per altra banda, hem fet un concurs de dibuix per trobar una mascota de la nostra biblioteca. La participació ha sigut nombrosa i per fi ja tenim la nostra mascota: Elisius. Igualment, hem tornat a posar en funcionament les Maletes de la Biblioteca i, per altra banda, unes comissions on els alumnes hi juguen un paper molt important per tirar endavant la biblioteca.

Millor lector de l'any - Curs 15/16 Jo Recomano - 4t Animació a la Lectura
Ed. Infantil / C. Inicial