Projecte "El Nostre Passat Recent" - Fonts Orals

Com a fonts orals, hem fet una entrevista als nostres avis i besavis, per recollir informació sobre les seves experiències personals: la família, l’escola, els costums, les modes,... Després de parlar amb els nostres familiars hem elaborat el nostre eix cronològic i el nostre arbre genealògic.

Avis, quan anaveu a l'escola, quines assignatures feieu? Avis, quan ereu petits tenieu temps d'esbarjo a l'escola?
Avis, quan ereu petits tenieu temps d'esbarjo a l'escola? Avis, quan ereu petits tenieu temps d'esbarjo a l'escola?
Avis, quan ereu petits tenieu electricitat a casa? Avis, quins idiomes estudiaveu a l'escola?
Avis, quan ereu petits hi havia aigua corrent a les cases? Avis, quan ereu petits, rentaveu la roba amb rentadora?
Avis, quines joguines tenieu de petits? Avis, quan ereu petits, tenieu telèfon a casa?
Avis, quants llibres portaveu quan anaveu a l'escola? Avis, quins oficis hi havia abans, que ara ja no existeixen?
Avis, feieu excursions quan anaveu a l'escola?

Escola Camps Elisis
C/ Santa Cecília s/n     25001 - Lleida