EL NADAL

En commemoració de l'any Andersenn, aquest any per Nadal hem fet una adaptació de "L'Aneguet LLeig", titulat

""I TOT PER UNES BAMBES "
Amb aquesta petita representació els/les alumnes volem donar el següent missatge:

"És molt important l'empatia de les persones i el sentiment d'autoestima per tal de créixer com a éssers humans i de relacionar-nos en un clima de pau i felicitat."

La mare ànega està cansada de tant covar!!!Desprès de molt covar neixen uns aneguets preciosos, tots menys un, que és l'aneguet lleig. En veure'l tots exclamen: Que gros i que lleig que és!

Els més petits de l'escola feien d'aneguets i que contents que anaven ballant amb la mare ànega.
Pel camí, l'aneguet lleig es va troba amb uns ànecs selvàtics que són els nens de P5 i 1er .També el troben lletgíssim

Finalment l'aneguet arriba als aiguamolls on es troba amb uns cignes , els quals el confonen amb un d'ells: -N'hi ha un de nou ! Es el més jove i és el més bell!. L'aneguet lleig mai s'hauria imaginat que arribaria a ser tan feliç.

En acabar la representació , vam continuar amb una obra de teatre en anglès i cantada de nadales en català i anglès.

Aquesta obra en anglès titulada "The tió" la van representar els més grans de l'escola.

Els nens/es van cantar cançons com "El dimoni escuat" o el "El pobre alegre".

A la tarda, tots els nens/es van fer cagar la soca i fins i tot les senyoretes..