EL NADAL

En commemoració de l'any Sorribes, aquest any per Nadal hem fet una adaptació de "El zoo d'en Pitus ", titulat

""EL NADAL SOLIDARI "
Amb aquesta petita representació els/les alumnes volem donar el següent missatge:

"És molt important la solidaritat en les persones, ja que no nomès beneficia els altres , sino que ens fa crèixer com a persones".

Els alumnes de P5 amb molta il.lusió ens van representar en anglès l'obra "PRETTY RITTY",fent un gran esforç de pronúncia i memorització.

Tots els alumnes de Primària, caracteritzats amb una gorra de Pare Noel, van cantar en anglès una nadala inventada, amb la música de la cançó Waterloo del grup ABBA titulada XMAS!!

Finalment, tota la comunitat educativa, va felicitar les festes Nadalenques a tots els assistents al concert de nadal amb la coneguda cançó ARBRE SANT.
I una torronada popular. va acabar d’endolcir el final de l’acte.
Per la tarda el tió, que els mes menuts de l’escola durant dies s’havien preocupat d’engreixar-lo molt, va cagar després de cantar i picar fort la seva cançó regals per a tots.