NADAL 2009

El dia 19 de desembre tots els nens de l'escola vam representar al Local Social del nostre poble una obra de teatre "Any de neu, any de Déu". L'obra tractava d'uns pagesos que no volien que vingués l'hivern, tot i que després es van adonar que era necessari.
Per acabar la celebració vam cantar nadales en anglès i català, després l'AMPA va rifar una cistella i vam fer una torronada. Tothom hi estava convidat.

L'últim dia de classe del 1r trimestre, els nens i nenes de primaria vam fer l'amic invisible. En acabar, vam anar al menjador i vam mirar un pel·lícula "Amics al bosc". I tot seguit, tots els nens de l'escola vam cagar el tió.

Durant el desembre vam anar fent uns detallets de fang per penjar a l'arbre de Nadal i també vam fer una postal en forma de tió, on a dins i vam posar un poema de nadal.