PROJECTE D'IINOVACIÓ EDUCATIVA EN:
LLENGUA ANGLESA INICIAT AQUEST CURS 2006-07

Vist l'èxit que va suposar per als nostres alumnes dels Cicles Mitjà i Superior el projecte d'Innovació Educativa en Llengües Estrangeres que vam dur a terme durant els cursos 2003-2004, 2004-2005, i 2005-2006, que ens vam animar a presentar-ne un altre adreçat als alumnes del Cicle Inicial en la convocatòria que es va dur a terme l'any passat. El projecte també ha estat acceptat i per tan subvencionat pel Departament d'Educació.
És per aquest motiu que aquest curs 2006-2007 hem iniciat als dos nivells del Cicle Inicial el Projecte d'Innovació Educativa en Llengües Estrangeres "Learning we play, playing we learn".
Aquest projecte s'inclou dins de la modalitat d'implementació de l'aprenentatge de la llengua estrangera al Cicle Inicial, amb una dedicació de 3 hores setmanals, amb sessions de grup sencer o mig grup, prenent la comprensió i l'expressió oral com a eix vertebrador dels aprenentatges. El projecte té una durada de 3 cursos.

L'objectiu principal del projecte consisteix en incrementar la comprensió i l'expressió oral dels alumnes d'aquest cicle a partir d'activitats lúdiques i divertides tot creant i posant en funcionament noves i diverses activitats a alguns dels racons que actualment ja hi ha en funcionament a l'aula , i alhora crear-ne de nous adequats al nivell dels alumnes d'aquestes edats per tal d'incrementar el seu ús de la llengua anglesa.
També és vol posar en funcionament per als alumnes del Cicle Inicial el servei de préstec de material divers, que ja està funcionant per als alumnes dels altres cicles.

En aquest curs s'han posat ja funcionament els racons: "What's the weather like?", "Happy Birthday!", "1,2, 3, sing a song with me".
De cara al tercer trimestre es posaran en funcionament els racons: "Computer's corner" i "Games are nice".

Durant aquest primer any del projecte, alguns dels racons estan principalment guiats per la mestra amb l'objectiu de reforçar i/o ampliar el vocabulari i les estructures treballades a l'aula ordinària. Més endavant, es pretén, que a mesura que vagin adquirint autonomia, el seu treball en els diferents racons no estigui tan guiat per la mestra.