TREBALLS DE NADAL A CICLE INICIAL

TREBALL DE NADAL

Per preparar les Festes de Nadal, hem realitzat diferents treballs.

El primer ha estat realitzar la tapa del que serà el nostre àlbum, amb les fitxes que hem treballat en aquest trimestre. Per això hem escollit un arbre, típic element d’aquestes dades. La seva realització ha estat amb roba, aquesta tècnica ens ha costat una mica, ja que s’havia de fer posant molt bé les tisores. Desprès ja era més fàcil, amb plastilina l’hem guarnit i amb cera blanca l’hem acompanyat amb estrelles o boles de neu.

El segon treball ha estat fer dues figures per posar a l’arbre de casa nostra o en algun altre lloc i així guarnir la nostra llar en aquestes Festes.

Per poder felicitar a les nostres famílies, una targeta amb els nostres bons desitjos per a tothom.

Per la Festa de l’arribada a l’escola del Pare Nöel hem preparat un poema: “un regal especial.” Volem demanar no joguines i objectes materials si no aquells valors que poden fer un món millor: rialles, alegria, esperança, pau i felicitat.

Així volem començar les Nostres Vacances: desitjant que tothom sigui molt feliç.BON ANY 2.011 !