PISSARRA

TREBALLEM AMB LA PISSARRA DIGITAL

En el segon trimestre d’aquest curs, l’AMPA, ha comprat pissarres digitals. Una d’elles ha estat instal·lada en l’aula de segon de cicle inicial.

Dins de l’àrea de coneixement del medi hem preparat els temes fent la seva presentació i activitats amb aquesta nova eina.

Aquesta manera de treballar facilita les explicacions i motiva força als alumnes per tal de poder realitzar desprès els exercicis de manera individual.

El color, les dimensions, el poder fer directament els exercicis, fins i tot accedir immediatament a Internet per aclarir qualsevol dubte, ajuda a aconseguir els objectius que el mestre s’ha proposat.

Dins del treball de Racons, hem utilitzat la pissarra digital per realitzar treballs de comprensió lectora, a partir de l’observació d’una fotografia que en la mida de la pissarra es veuen millor els detalls.

Poc a poc anirem ampliant aquesta tècnica en la resta d’àrees per ajudar als nostres alumnes a aprendre amb més interès tots els conceptes.