CASTANYADA

El divendres 28 d’octubre, tots els alumnes de l’escola van celebrar la Festa de la Castanyada.

Nosaltres, els nois i noies de segon vam fer diferents activitats.

Al matí, desprès de l’hora d’esbarjo, realitzàrem un Taller de Fruits de Tardor. Durant la setmana, hem anat portant diferents fruits de casa, els quals tinguessin alguna relació amb l’estació de la tardor.

Recollirem força quantitat de fruits com carbasses, codonys, pomes, ametlles, mandarines, gínjols, nous, moniatos, entre altres.

El taller consistia en reconèixer els fruits a partir dels sentits: els oloràvem, miràvem, tastàvem i tocàvem. Ens va agradar tastar aquells fruits que no coneixíem.

A l’entrada de les nostres aules, vam preparar unes taules per fer una exposició dels fruits i els seus noms. Fins i tot vam posar les carabasses ben guarnides!!

Per la tarda, a la biblioteca del centre, vam veure a la pissarra digital la seqüenciació de l’elaboració del CODONYAT.

A tots, ens va sorprendre el canvi que experimenta el codony amb el sucre, per convertir-se en codonyat. Allí mateix, vam redactar la recepta per recordar quins passos cal fer per aconseguir-ho.

Desprès, a la classe, vam poder tastar el codonyat que de manera casolana havia fet la senyoreta Mª Àngels.

Per finalitzar, una foto tots junts per recordar aquesta activitat i desitjar-vos a tots una Bona Festa de la Castanyada !!!