SANT JORDI

El passat 23 d’abril els/les alumnes de Cicle Inicial vam celebrar Sant Jordi. Vam portar llibres de casa i els vam poder compartir amb els companys. Després els vam exposar a la classe en una paradeta, com fan els llibreters aquest dia al carrer!

Els alumnes de primer van convidar als de segon a veure els seus llibres i els seus treballs de plàstica, unes princeses i uns cavallers ben llampants que van utilitzar per explicar la llegenda. També tenien un drac ben bonic.

Els nens i les nenes de segon també van convidar als companys de primer a veure les seves paradetes i els seus treballs. Aquests van fer punts de llibre, un drac imantat per enganxar a la nevera de casa i van escriure finals diferents per a la coneguda llegenda. Hi havia de ben divertits!