CASTANYADA CICLE INICIAL

FESTA de la Castanyada.CICLE INICIAL.

El divendres 29 d’octubre, com tots els anys, celebrem la Festa de la Castanyada, a la nostra escola.

Per el matí, vam anar a veure una obra de Titelles. Una obra que està relacionada amb la Plantada d’arbre que farem el dia 6 de novembre.

Hi havia un titella que era un avi, i ens explicava un conte on el protagonista era el seu net Pau. La història ens va agrada molt i quan vam tornar a la classe ho escrivíem fent una redacció de l’argument del conte.

Per la tarda, el alumnes de segon vam rebre la visita de la mare del nostre company Jordi, la Marta. Ens va explicar primer, un conte que es titulava: “Margarit el cabrit que tenia por a les altures.” Ens va agrada com ho llegia i a més els dibuixos eren molt bonics.

Desprès portava un altre conte i li vam demanar que també ens els llegís. El segon conte, es titulava: “L’arbre generós” on la història anava d’un arbre que era generós amb un nen i que només volia que fos feliç.

Nosaltres, li vam regalar uns dibuixos, a la mare d’en Jordi, per a que tingui un bon record de la seva estada a la nostra classe.

Esperem que altres familiars també ens vinguin a llegir i explicar contes.

Desprès i ja per acabar la festa, un bon berenar amb productes típics de la tardor i de la Festa que celebràvem: panellets, fruits secs, castanyes,...