FESTES DE L'ESCOLA
LA FESTA DE LA CASTANYADA:

Festa a nivell intern, 28 d’octubre. Als diferents cicles es treballen aspectes referents a la tardor. Cada cicle estableix les pautes per fer-ho. Aquest any es faran panellets a Infantil, receptes per fer codonyat i ametlles garrapinyades a Inicial, una sortida per recollir fruits de la tardor a Mitjà i uns tallers de cuina de la tardor a Superior.

Tots els nens i nenes, a la tarda porten fruits propis de la tardor per tal de fer-ne un tast col·lectiu.

LA FESTA DE NADAL :

Festa oberta a pares 22 de desembre. De comú acord entre tots els membres del Claustre, per tal que tingui una uniformitat, s’aprova el tipus de guarniment de finestres i parts comuns del centre. El 21 de desembre els petits (Educació Infantil) “fan cagar la soca” i els de Primària van a cantar nadales a la residència d’ avis del poble. El 22 de desembre tots rebem al Pare Noel al Casal del poble i li oferim nadales cantades en diferents idiomes, balls i poemes. També se li fa entrega de les cartes al Pare Noel per part dels petits. És un acte obert a tothom.

DIA DE LA PAU:

Activitat de caire intern. Durant la setmana es fa a les aules un treball de conscienciació entorn a aquest tema i el dia de la Pau sortim tots al pati per alçar les nostres veus a favor de la PAU. La mestra de religió és l’encarregada de coordinar l’activitat amb l’ajuda i col·laboració de la resta del claustre.

JORNADES CULTURALS I PORTES OBERTES:

Durant tres dies, 28, 29 i 30 de març, es realitzaran diverses activitats entorn al tema triat pel claustre. El divendres dia 30 de març serà el dia de portes obertes.

Durant aquestes jornades hi haurà dies que les activitats seran obertes a les famílies.

SANT JORDI

Els cicles organitzaran diverses activitats per celebrar la festa del llibre.

FESTA FI DE CURS

festa interna, a nivell de cicle o cursos es realitza una trobada amb els tutors i els mestres per fer el comiat a les aules.

FESTA DE COMIAT DELS ALUMNES DE 6è:

15 de juny. L’últim divendres, amb alumnes, del tercer trimestre es fa un acte de comiat del alumnes de 6è i la festa de fi de curs. A continuació i obert a tothom hi ha també una festa de comiat per tothom organitzada per l’AMPA.