LA RÀDIO AMB ELS ALUMNES DE 6È

ELS OBJECTIUS PROPOSATS EN AQUEST CURS SÓN:

1.- Millorar la competència comunicativa tant a nivell de llenguatge oral com escrit.

2.- Observar el funcionament de la llengua tant per organitzar la seva expressió, com per adonar-se de totes les possibilitats expressives i lúdiques del llenguatge.

3.- Expressar-se per escrit i oralment utilitzant tècniques diverses (diàleg, narració, descripció...) amb finalitats també diverses (fabulació, simulació de situacions comunicatives, expressió de vivències...)

4.- Aprendre a investigar per aprendre.

5.- Identificar la ràdio com a mitjà de comunicació.

6- Gaudir fent els programes de ràdio.

Durant el curs els alumnes de 6è han portat a terme una descoberta del món de la ràdio des de l'aparició d'aquesta, fins aleshores. Això els ha permés conèixer la importància d'aquest mitjà i poc a poc han pogut ser creadors pròpis. Conèixer la ràdio del nostre poble: "ràdio EMUN" ens ha ajudat a inicar un treball engrescador, i l'equip de ràdio emun ens ha motivat en tot moment. A ells: MOLTES GRÀCIES!!!!

DURANT EL CURS HEM PORTAT A TERME DIFERENTS ENREGISTRAMENTS: DES DE NOTICIARIS, MAGAZINES, NARRACIÓ DE CONTES, ENTRE D'ALTRES.