CICLE INICIAL

vb

Divendres

JORNADES CULTURALS

Durant tres dies fem les Primeres Jornades Culturals, que tenen com a fil conductor, el Projecte d’en Màrius Torres; tema escollit per a treballar en tots els cicles i en totes les àrees.

Hem estudiat l’època en que va viure el poeta lleidatà i a partir d’aquí hem desenvolupat les activitats. A més, estem a portes de celebrar la diada de Sant Jordi, no podíem oblidar aquesta diada tant assenyalada a Catalunya.

Per una banda les activitats estan encaminades a viure les vivències dels anys 30 i la realització d’un dossier de Sant Jordi, ens recorda el dia del llibre i de la rosa, i més concretament: el Patró de Catalunya.

Dimecres:

Jocs de bitlles amb els avis.

Taller de confecció d’un barret de cuiners i cuineres.

Taller de música dels anys 30. (Col·labora el pare del nostre alumne Víctor Cunillera).

Dijous:

Taller de jardineria.

Treball del dossier de Sant Jordi.

Taller de cuina, berenar als anys 30. (Col·labora la mare del nostre alumne Isaac Aparicio).

Divendres:

Preparació del material per els jocs de la tarda. Tot utilitzant material de rebuig.

Treball del drac amb volum.

Jocs per equips:

• Bitlles
  • Anelles
  • Joc de la cullera
  • Tres en línia.

Una vegada finalitzats els jocs, es va fer el lliurament de les medalles als equips: or( groga), argent, vermella i blava. Tots vam sortir amb la nostra medalla de la primera competició per grups dels jocs de les jornades culturals.

Per a cloenda un espectacle de música i ball que donava pas a la Jornada de Portes Obertes per a totes les famílies que volien visitar la nostra escola.