Notícies curs 2006 - 2007

Sant Jordi 2007

Descripció El concurs literari de Sant Jordi es va centrar en la descripció. Dos mesos abans tota l'escola va preparar aquest treball on l'eix central era la descripció. El dia de Sant Jordi es va celebrar el concurs. Un jurat format per persones del poble: Gabriel Vera, Montse Véjer, Núria Trepat, Jose Antonio Lacasa, Joanna Lucena, va escollir els tres primers premis de cada categoria. Hi havia tres categories: de sis a vuit anys, de vuit a deu i de deu a dotze. El primers premis correlativament van recaure sobre: Roger Rubió; Clàudia Resa i Sònia Cardona. El jurat va destacar la dificultat per escollir-ne un ja que tots gaudien d'un nivell molt alt. Després de l'acte es va convidar als assistents a visitar l'exposició de l'escola sobre el tema i es va acabar al menjador amb un audiovisual i un berenar.

Trobada de la ZER a Biosca

Sant Ramon dins el mar Tota la Zer es va reunir el dia 30 de març a Biosca. Enguany es celebra els 50 anys de la publicació d'El Zoo d'en Pitus. La Zer també es va sumar a l'homenatge construint un zoo amb materials reciclats. Cada taller muntava un animal diferent, tigres, elefants, micos, cocodrils, etc. Una vegada acabats els van exposar en el magnífic parc de Biosca. Actualment estan en algun racó de cada escola, si hi aneu encara els podreu veure. Si desitgeu veure més fotos cliqueu sobre la imatge.

Menjador escolar

Menjador S'amplia l'escola amb la inauguració d'un nou edifici, una part del qual es destina a menjador escolar, fins ara l'espai utilitzat era molt petit i poc habilitat per a complir aquesta tasca. La nova sala és molt espaiosa, clara i agradable. També disposa d'una cuina excel·lentment equipada.

El poble de Sant Ramon es belluga

Són múltiples les activitats que s'organitzen en el poble i adreçades a un ampli marge d'edat, des de gimnàstica pels jubilats a aprendre a ballar Country i Batuka

La veu de les dones

Es felicita la iniciativa de formar una associació de dones, a través d'ella les activitats es multiplicaran.

Visites i Excursions

Les Obagues Com cada any s'han programat moltes sortides realment interessants a l'escola, conjuntament amb la ZER: S'ha visitat la granja escola de Juneda, l'explicació de la sortida està recollida en un mural que es pot veure al menjador. Cosmocaixa a Barcelona. S'han traslladat a l'època medieval amb la visita a Montfalcó. La trobada de zona a Biosca i s'acabarà el curs anat tres dies de colònies a Prades.

Conferenciants menuts

Conferenciants  Menuts L'escola ha encetat una nova iniciativa dins l'àrea de llengua. Cada setmana una nena o nen fa una conferència davant la resta del grup escolar. Conjuntament amb l'ajuda de pares i mestres es prepara aquesta xerrada. Fins ara cal felicitar la proposta ja que obté uns resultats magnífics.