De colònies a Cuenca

APRENENT ANGLÈS D’UNA MANERA DIVERTIDA

L’escola Setelsis ha rebut per segona vegada una beca del MEC pel projecte presentat amb el títol “THE WORLD AROUND US SPEAKS ENGLISH” que impulsa  la llengua anglesa a l’educació primària.

El projecte tracta de conscienciar l’alumnat que hem de tenir cura del nostre planeta, treballant així l’àrea de Coneixement del Medi en anglès.  Aquest treball va dirigit als alumnes de 6è, donant molta importància al desenvolupament de la competència oral i comunicativa.

25 alumnes van poder traslladar-se a Priego (Cuenca) i passar una setmana de colònies d’immersió en anglès juntament amb un grup d’escolars d’Algete (Madrid). Així, a més d’aprendre anglès van poder conviure amb nois i noies d’una altra comunitat.

Si voleu saber-ne més podeu connectar-vos a http://priego.ymca.es/category/blog  o al blog d’anglès de l’escola.

Els alumnes que es van quedar a l’escola van fer un treball previ d’expressió oral en anglès, enregistrant un vídeo de presentació de la nostra comunitat autònoma, la comarca, la ciutat i l’escola. Durant la setmana del 17 al 21 d’octubre, a l’escola es va portar a terme el mateix projecte “THE WORLD AROUND US SPEAKS ENGLISH” que a Priego i les classes habituals van contenir activitats relacionades amb el coneixement de la llengua anglesa.

Av. Cardenal Tarancon, 20 25280 SOLSONA (Lleida) tel. 973482103 fax. 973481549
ceipsetelsis@xtec.cat