Llegir, llegir,...

La Mercè Canela, directora de la revista Cavall Fort feia aquesta reflexió al diari Ara:

Recomanaria als nens que llegissin perquè llegint podran viure tantes coses diferents, podran sentir tantes emocions, descobrir tants llocs, viatjar pel temps i per l’espai, fer tants amics, fer volar tant la imaginació que, segur, segur, seran molt més feliços que si no llegeixen mai res.

A l’escola, a part del munt d’activitats quotidianes que fem per llegir, una setmana cada trimestre fem una activitat que ens agrada molt: comencem la tarda llegint totes les persones de l’escola, en silenci, per plaer.

I els de primer i sisè comencen el dia fent l’apadrinament lector perquè tots podem aprendre de tots i els nens i nenes grans ja poden ensenyar molt als lectors primerencs de primer.

P-5 escolta un conte molt atentament.

Padrins i fillols compartint la lectura.

Silenci, llegim!!

Av. Cardenal Tarancon, 20 25280 SOLSONA (Lleida) tel. 973482103 fax. 973481549