Les parets parlen

EDUCACIÓ INFANTIL

Els alumnes de P-3 han fet unes boles de neu molt xules!

P-4
ç

Els nens i nenes de P-4 han decorat el passadís fent servir colors freds. Aprofitant que estudien el cos, han fet dibuixos de la figura humana intentant no deixar-se cap part del cos!
Els alumnes de P-4 són tots uns artistes! s'han inspirat en les obres de la pintora Rosa Virgili, que fa una pintura abstracta i aquest n'és el resultat!
P-5

CICLE INICIAL
1r
2n

Els nens i nenes de 2n ( Saturns i Júpiters ) hem decorat el passadís amb un collage de la tardor i hem après a dibuixar fulles de tots tipus. També hem fet rodolins amb paraules molt boniques a l'hora de treball cooperatiu. Mireu com ha quedat !

CICLE MITJÀ
3r

Murals de tardor per decorar la festa de la casatanyada.

Estem estudiant Joan Miró.

4t
Ja hem après moltes coses de Dalí.
Els alumnes de quart hem treballat l'autor Josep Guinovart durant aquest segon trimestre. A més hem realitzat uns treballs amb diferents tipus de llavors seguint l'estil d'aquest artista.
CICLE SUPERIOR

Av. Cardenal Tarancon, 20 25280 SOLSONA (Lleida) tel. 973482103 fax. 973481549