Cros

Cros Un any més es va celebrar la fase comarcal de cros al parc de la font de la mina, en un recorregut molt exigent amb molts canvis de desnivell, salts de petits obstacles del terreny i ple de revolts a costat i costat. De ben segur, un recorregut d'allò més exigent que va posar al límit les capacitats físiques dels nostres alumnes.

Cal remarcar que la bona classificació d'uns quants dels alumnes en aquesta fase els va donar accés a la final nacional celebrada a la platja de Coma-ruga (El Vendrell), on sis alumnes de l'escola hi van tenir un paper més que destacat: David Alonso, Xènia Fernández, Halima Tabet, Amin M'Hassni, Maria Torra i Wiam El Morabitti; tot posicionant l'escola Setelsis com a novena escola classificada per equips a nivell de Catalunya.

Av. Cardenal Tarancon, 20 25280 SOLSONA (Lleida) tel. 973482103 fax. 973481549
ceipsetelsis@xtec.cat